Wednesday, November 10, 2010

cerita kelakar

sekarang ni aku berada di level 3 Bioscience Library.
Tengah2 membaca terbau orang makan tomyam.
lepas tu x dapat fokus sebab nak tergelak xtahan.
Jadi terus masukkan dalam blog.
Begini, minah salleh sebelah aku ni beli la tomyam kat luar
dan dok hirup kuah tomyam tu betul2 sebelah aku.
Mula2 aku xde la ambik kisah sangat,
lantak la dia nak hirup tomyam ke x
tapi lepas beberapa lama aku asyik dengar orang hembus hingus je
terus aku paling ke arah dia..
Yang kelakarnya, hidung n muka dia dah jadi merah sebab makan tomyam tu.
Sampai pergi cari tisu sekotak nak hembus hingus.
Hahahaha.....
Kesian...
Tu lah, lain kali pesan la kat mak cik kedai tomyam tu suruh buat kurang pedas.
Orang putih sini memang x tahan pedas.
Sebab tu diorang hanya sediakan sos tomato je di kedai-kedai makanan segera seperti MCD, KFC, Hungry Jack n etc.
Ok, itu je cerita kelakar untuk malam ni

Kembali belajar.

Cik Tikah UQ

1 comment:

  1. haha..komen sampai dlm blog sampai..mesti ko tgh rasa lucu gila2 nih..=P

    ReplyDelete