Friday, November 12, 2010

Bersenam dan Berjimat

Di pagi hari seawal 5.20 aku dah keluar rumah.
Niat asal nak berjogging
tapi digantikan dengan berjalan kaki ke sekolah.
Ye lah, mana ada bas pukul 5 pagi.
Drebar pun tidur lagi.
Jalan perlahan2 sambil nikmati udara pagi.
Dan menikmati dan mengimbas kembali kenangan 2 tahun lepas.
Tahun depan xpasti lagi sama ada akan dapat jalan di sini lagi atau pun tidak.
Sampai di perpustakaan terus update blog.
Cepat kan?
Hikhikhik...
Sekarang ni blog tempat aku luahkan perasaan.
Sori lah cik blog, saya xada tempat mengadu yang lain.
Hanya awak je teman setia saya.
Untuk saya coretkan apa saya rasa.
Apa saya fikirkan
dan apa yang saya akan,telah dan sedang lakukan.

Baiklah,
nak sambung belajar.
"Bokojolah kito sekuetnya"

Cik Tikah UQ

2 comments:

  1. aku pon rse cm2 gak tikah!
    blog ni cm tmpt luahkan perasaan!
    hahaha...coz die jer yg leh phm pe kite rse..
    kalo ckp ngan balak..xsme rsenyer...hahaha

    ReplyDelete
  2. omg..sama..haha..sbb i think kn blog ni xde suara kot..so, nk lepaskan ape je boleh..ngahaha..

    ReplyDelete