Friday, December 31, 2010

Mengharapkan keajaiban

Seronokkan kalau tiba2 Ada keajaiban berlaku?
Sempena akhir2 Detik 2010, aku tengah golek2 atas katil fikir apa yang dah aku buat sepanjang tahun ni.
Segala episod suka Dan duka semuanya macam video, berputar dalam fikiran aku.
Ada jugak terbit sedikit sesalan kerana aku patutnya lebih pandai menghadapi masalah yg berlaku dgn lebih matang
tapi apa yang berlaku tidak Akan pernah dapat diubah.
Oleg itu aku berharap tahun 2011 Akan menjadikanku lebih matang dalam membuat keputusan.
Dan semoga Allah menemukan aku dgn pekerjaan yang terbaek buatku.
Aku ingin kerja secepat mungkin.
Ada banyak benda yang harus digapai pada tahun 2011.
Tidak perlulah aku canangkan di sini
tapi yang penting apa yg tersurat perlu ku zahirkan dengan langkah yg dinamik
semoga aku terus tabah dalam menghadapi ujian2 mendatang
Dan terima kasih Allah.
Dengan segala nikmat yg Kau berikan padaku.

Cik Tikah Ex UQ

2 comments:

  1. Mcm sme la resolution kite..haha...
    smoga kite dpt ape yg kite nk kan..
    I wish u all the best n gud luck for 2011..amin

    ReplyDelete
  2. tikah,wawah..
    tulisan anda menggunakan bm yang dinamik..
    raya cuba tue ape?
    raye cine jom!!

    ReplyDelete