Thursday, December 2, 2010

Wangian yang dicari-cari

Semalam seharian berjalan.
Mula ke Seaworld kemudian ke Australia Fair dan akhir sekali singgah di Harbour Town.
Walaupun concession card telah lama expired, tapi terpaksa juga ambil risiko dengan menggunakan go-card student sebab cause go-card adult way too expensive- double the price ok.
Itu bukan cerita utama ye.
Cerita utamanya ialah berkenaan objek di bawah:

Tadaaaaaa...
Setelah penat masuk keluar banyak kedai,
akhirnya jumpa juga Miss Hypnose ni.
Sebenarnya sudah lama mencari dan harganya walaupun agak mahal untuk 30 ml,
(To kak wanis: I can get your 50ml DKNY Be Licious for less than the price of this Hypnose)
Memandangkan sudah mahu pulang, jadi saya mengambil langkah tidak kisah.
Dan saya sangat sukakan baunya yang memang wangi dan lembut.
Sesegar juraian manik embun di rimba di waktu pagi. (p/s embun ada bau ke?hehe)

Cik Tikah UQ

2 comments:

  1. dulu aku penah beli `ori' pnye kat kedai ape ntah kat seksyen 18 tuh!haha
    bau vanilla bunge2 gitu

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    aku penah bau..ko pakai dulu
    tapi lain skit bau dia dr yg ko pakai tu..
    cuba g try bau...lagi wangi...
    kak siti smpai ckp aku jakun..nak tido pon sembur hypnose..hehehe

    ReplyDelete