Friday, April 30, 2010

Menatap indah seri wajahmu

Mesti semua org tertanya-tanya kan bila baca tajuk entri kali ni kan?
Sebenarnya entri kali ni berkisarkan tentang sesuatu.
Sesuatu yang xdisangka
Sesuatu yang penting dalam hidup.
Sesuatu yang saya xboley berenngang sekarang.
Sesuatu yang berasal daripada UQ.
Sesuatu yang saya sangat perlukan.
Sesuatu yang membuatkan tidur saya xlena.
Sesuatu yang membuatkan saya makan tak tentu masa.
Sesuatu yang membuatkan saya pulang ke rumah 5 pagi.
Sesuatu yang merisaukan saya apabila lepas jam  4 petang.
Sesuatu yang membimbangkan apabila kawan lain jauh daripada saya.
Sesuatu yang mengkucar kacirkan hidup saya pada masa ini.
Sesuatu yang menjadikan saya lebih matang.
Sesuatu yang membuatkan saya emo.
Sesuatu perasaan yang tidak terluah.



Ok, apa byk sesuatu daa...
Sesuatu tu = Assignment yg semuanya due mnggu depan dan mnggu seterusnya.


Yang bakal aku bengang ialah assignment yg due lagi 2 mnggu tu.
Ada la mamat saleh ni, aku igtkan banyak la dia buat.bila aku bukak keja dia..
berterabur..yang menjadi masalahnya, part yg aku nk buat tu adalah sambungan drp kerja dia..
dah kalo kerja dia tu asyik pending n berterabur, mcm mana aku nak buat part aku.
mmg la part aku ni pakai Feastudy softeware masuk data2 ja...tapi encik mamat saleh, untuk pengetahuan u, i kena analyse data yg dihasilkan oleh Feastudy tu..jadi banyak keja i..lepas tu i nak kena menulis lagi...tolonglah paham i..mmg i asyik push u je untuk siapakan benda tu sebab i ni xsuka keja last minute sbb last skali u dgn groupmates yg lain akan blame i..
Lagi satu yang memang aku bengang, dah siap buat tu xnak la pulak pi tunjuk kat David(lecturer) tanya betul ke x..maunye xbetul aku pulak kena ubah keja aku jgk...hari isnin ni ada group meeting, nnti aku nak smash bdk ni..ritu kena smash, jalan jgk kerja..xfaham btul, sekali ketuk sekali jalan.


Yang telah aku bengang pada Jumaat lepas iatu semalam, ada la sorang hamba tuhan ni, groupmate aku, dah la keje xsiap lagi n due pukul 4 petang tu, boley pulak lepak2 n bermanja-manjaan dgn awexx dia ni lagi.Aku hangin weyh..hangin...yg si awexx tu group skali dgn aku jgk..tapi tau x apa contribution dia?
Tulis tajuk repot tu ja..diulang ye tulis tajuk repot ja iaitu VALUATION REPORT.
banyak kan dia tulis? geramnya hanya tuhan yang tahu, dah la main lepas tgn pastu satu hal lagi kalo xnak buat keja, jgn la kacau hamba tuhan tu buat keja.Kalo nak menggedik dgn dia lps tu boley..
Buat la apa hampa nak buat....Last sekali group report tu dihantar pada pukul 4.20. diulang ye...4.20..lebih 20 minit drp due date.. Aku harap sgt2 lecture ni baek hati xpotong markah..
Ingatkan hamba tuhan tu boley harap...rupanya haram...dah la next assignment ada lagi dgn diorang..tensen aku! macam ni aku malas nak group dgn diorang lagi...kalo group dgn hamba tuha tu saja xpe..dia byk jgk  buat keje..kalo awexx dia tu...tobat aku xmau...
boley blah..
aku nak tengok mcm mana dia nak survive next year tanpa hamba tuhan tu di sisi setelah dia grad sama dgn aku this year.
dia igt ni sekolah ka...dey amoi, ini UNI ok..UNI....
kalo xtau nak buat keja cmna BLJR....kalo MALAS baik balik negara LU la...
JANGAN NAK MENYUSAHKAN ORG LAIN...

p/s entry ni ditulis dalam BM sbb depa xpaham BM..:P

Cik Tikah UQ

4 comments:

  1. sian tikah..sabar ye syg..smash mat salleh tu habis habisan ok..lotsaluv from me to u..muahxx

    ReplyDelete
  2. haha kite pun penah gak grup ngan org camtue. Lembap tak pasal2. orang nak cepat, die leh lagi merayau2 kat ebay lah, ape lah. keje xsiap lg. tapi takleh cite byk sbb faham BM! :P

    ReplyDelete
  3. anis:thanxx anis for ur support=)

    iby:haha..tkah mcm kenal je yg groupmate iby tu..

    ReplyDelete